Odczyty wodomierzy.
Wodomierze główne w domach mieszkalnych odczytywane są przez pracowników Spółki co dwa miesiące. W pozostałych nieruchomościach co 1 - 3 miesiące.
Odczyty wykonywane są w dni robocze. Każdy inkasent na życzenie
Klienta winien okazać legitymację służbową oraz upoważnienie do
wykonywania odczytów podpisane przez Prezesa Spółki.
Jeżeli inkasent nie zastanie Klienta w domu, to
zostawia powiadomienie.
Prosimy wówczas o podanie nam telefonicznie aktualnego odczytu wskazań
wodomierza.
Prosimy o podawanie odczytów wyłącznie wtedy, gdy inkasent nie
zastanie Państwa w domu.
Odczyty należy podawać do Wydziału Sprzedaży Spółki:
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00
tel. 0913951120 w 5, fax: 0913951120
osobiście lub pocztą elektroniczną - e-mail: wikresko@o2.pl
Przy wysłaniu pocztą elektroniczną odczytu wodomierza prosimy podać następujące dane:
Imię i Nazwisko (lub nazwa firmy)
Adres (ulica nr domu/nr lokalu, miejscowość)
Kod klienta (z faktury)
Odczyt wodomierza głównego (wskazania z dokł. do 1 m3) Jeśli istnieją zamontowane podliczniki to prosimy również o podanie stanów podliczników
Należy podawać odczyt (tj. wskazywany stan bieżący), a nie zużycie wody w odniesieniu do poprzedniego odczytu.
Należy podawać wszystkie czarne cyfry odczytane od lewej strony liczydła, łącznie z zerami, jeżeli wystąpiły przed właściwą wartością wskazania. Odczyt należy zaokrąglić do pełnych metrów sześciennych.
Przykład: Prawidłowy odczyt dla pokazanego wyżej wodomierza wynosi 00000 m3
inkasent Spółki wystawia rachunki ale nie pobiera od Klientów wpłat gotówkowych za wodę lub ścieki!